Zmena dodávateľa
1. Najdôležitejšie!
- Zmena dodávateľa sa môže zdať na prvý pohľad zložitá a nákladná. Avšak opak je pravdou.
- je zadarmo
- je jednoduchá
- nehrozí žiadny zásah do technických zariadení
- neohrozí plynulosť dodávky
- Ide o administratívnu záležitosť, ktorá Vám ušetrí príjemnú sumu.
2. Čo znamená zmena dodávateľa?
- Chceme, aby ste sa rozhodli správne, preto sa snažíme, aby ste porozumeli, čo pre Vás zmena dodávateľa znamená. Vysielame k Vám našich obchodných zástupcov, ktorý vysvetľujú, čo môžete získať a čo k tomu potrebujete.
Zjednodušene povedané: nezmení sa pre Vás nič, len to, že budete platiť menej - v porovnaní s tradičným dodávateľom ponúkame úsporu až 8 % za dodávku elektriny a plynu.
Dôležité pre Vás je vedieť, že:
- zmenou dodávateľa elektriny a plynu ušetríte peniaze za energie
- môžete očakávať jednoduchú komunikáciu a prehľad v platbách, lebo elektrinu a plyn Vám bude dodávať jeden dodávateľ
- zmena dodávateľa plynu a elektriny je u nás ZADARMO
- pri zmene dodávateľa (okrem zníženia ceny) nepocítite žiadnu inú zmenu
- elektromer, vedenie a poruchy naďalej rieši ten istý distribútor ako doteraz, čiže nikto nebude zasahovať do technického zariadenia, nehrozia žiadne demontáže
- získate silného a flexibilného partnera pre dôležité komodity
3. Čo sa pre Vás nezmení?
Distribútor
- Energie pôjdu na vaše odberné miesto naďalej tou istou cestou, ako doteraz = distribútor sa pre Vás nemení. Fyzické opravy a odpočty na Vašom odbernom mieste zabezpečuje naďalej tá istá distribučná spoločnosť ako doteraz. Distribútor sa stará i o opravy rozvodov, o výmeny meračov, či o obnovu dodávky energie v prípade výpadku.
Vaším distribútorom naďalej ostáva niektorá zo spoločností (v závislosti od toho, v ktorom regióne SR bývate):
Západoslovenská distribučná, a.s. tel. 0800 111 567
SSE - Distribúcia, a.s. tel. 0800 159 000
Východoslovenská distribučná, a.s. tel. 0800 123 332
SPP - Distribúcia, a.s. tel. 0850 111 727 -
Plynulosť dodávky
- Štát garantuje všetkým svojím občanom dodávku energií. Nemusíte sa preto obávať, že by ste bez vlastného zavinenia ostali bez elektrickej energie alebo zemného plynu.
4. Čo sa pre Vás zmení?
- Zmena dodávateľa Vám prinesie veľkú pozitívnu zmenu:
Cena
- Za rovnakú spotrebu energie budete platiť menej !
Nižšiu cenu Vám Energie2 garantuje po celú dobu platnosti zmluvy. Faktúry či poštové poukážky, rozpisy mesačných záloh a iné informačné listy týkajúce sa Vášho odberného miesta Vám budú po úspešnej zmene dodávateľa doručované len od spoločnosti Energie2.
5. Aké dokumenty k tomu potrebujete?
- Aby ste mohli prejsť k Energie2, potrebujete LEN DVE veci:
- poslednú vyúčtovaciu faktúru od Vášho súčasného dodávateľa
- občiansky preukaz (ak ste majiteľom odberného miesta)